Všeobecné obchodní podmínky

Společnost Párty s Luffy Vám prostřednictvím stránek www.partysluffy.cz nabízí animační služby pro děti na různých společenských akcích.

Pokud budete mít jakékoliv otázky, náměty či připomínky, kontaktujte nás na
e-mailové adrese: info@partysluffy.cz

Lenka Ducháčková, dále jen "Dodavatel"
Adresa sídla: Orelská 611/16, 101 00, Praha 10 - Vršovice
IČO: 22426523

1. Úvodní ustanovení

1.1. Obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Smlouvu o obchodní spolupráci mezi smluvními stranami, lze uzavřít v českém jazyce. 

1.2. Obchodní podmínky vymezují práva a povinnosti dodavatele a osoby, která si objednává vystoupení, dále uváděné jen jako „objednavatel“. Objednavatel zasláním objednávky nebo e-mailu současně stvrzuje, že tyto obchodní podmínky bez výhrad akceptuje. Dále objednatel souhlasí s tím, že na akci nebo oslavě si za děti zodpovídají rodiče.

1.3. Objednávka se pro účely obchodních podmínek považuje za návrh na uzavření Smlouvy o vytvoření a užití uměleckého díla - dále uváděno jen jako „smlouva“, uzavřená v souladu s příslušnými ustanoveními platného občanského zákoníku a autorského zákona v platném znění. Za smlouvu se považuje i e-mailová komunikace s dohodou.

1.4. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.


2. Objednání našich služeb

2.1. V případě zájmu o naše služby vyplňte poptávkový formulář - online, na webu www.partysluffy.cz, případně pošlete e-mail na adresu: info@partysluffy.cz, nebo zavolejte na telefonní číslo: 725 220 152.

(Tato poptávka není závazná.)

2.2. Po obdržení Vaší  poptávky, Vám zašleme na uvedený e-mail zprávu, zda termín máme volný či ne. Bude-li to třeba, požádáme Vás o doplnění informací potřebných pro poskytnutí služeb. Po upřesnění veškerých potřebných informací, Vám zašleme cenovou nabídku s návrhem obsahu služeb. 

2.3. Objednavatel je v případě přijetí nabídky povinen složit zálohu ve výši 30% z celkové částky, a to do 7 kalendářních dnů, není-li oběma stranami dohodnuto jinak. Platba proběhne bezhotovostně převodem na účet č. 3262148017/3030, vedený u společnosti Air bank.

2.4. Zbylou částku za poskytované služby může klient uhradit následujícími způsoby:       

        - bezhotovostně převodem na účet č. 3262148017/3030, vedený u společnosti Air bank, a to                             nejpozději 24h před začátkem akce
        - v hotovosti animátorce těsně před začátkem akce

2.5. Smlouva je mezi objednavatelem a dodavatelem uzavřena v okamžiku, kdy dodavatel obdrží zálohu v celé její výši. 

2.6. Za správnost, úplnost a pravdivost údajů uvedených v poptávce a zaslaných podkladech v potřebném rozsahu odpovídá objednavatel, neboť v opačném případě nemůžeme řádně poskytnout naše služby. Dále objednavatel prohlašuje, že veškeré platby za reprodukovanou hudbu na akci si hradí sám.

3. Zrušení poskytnutí služeb

3.1. Domluvené služby lze zrušit nejméně 7 dnů před začátkem jejich poskytování. Při době kratší než 7 dnů vám můžeme účtovat storno poplatek ve výši 100 % zálohy. Pokud se rozhodnete služby zrušit, můžete tak učinit na e-mailové adrese: info@partysluffy.cz, nebo tel. čísle: 724 220 152.

3.2. V případě zrušení služby, na kterou byl již na základě objednávky zakoupený materiál, a to i déle než 7 dní před začátkem jejich poskytování, se ze zálohy odečítá náklad. Ten bude řádně doložen účty. Jedná se o velké akce či balíčky pro děti, které byly objednány specificky na danou akci. 

3.3. V případě nepředvídatelné nebo neodvratitelné události (jako je např. nemoc umělce bránící vykonat vystoupení podle smlouvy, úmrtí umělce nebo člena rodiny, autohavárie, přírodní katastrofa), může od smlouvy odstoupit dodavatel. Odstoupením od smlouvy vzniká objednavateli nárok na změnu termínu a provedení služby za pouhou 30% zálohu, kterou již zaplatil. Na jiné náhrady škody vzniklé porušením smlouvy ani na smluvní pokuty poptávajícímu nárok nevzniká. 


4. Reklamace

4.1. V případě, kdy nebudou naplněny sjednané podmínky realizace animačního programu (neodpovídající rozsah,,...), máte právo uplatnit reklamaci, a to plně v souladu se zákonem (zejména s občanským zákoníkem). 

4.2. Vezměte prosím na vědomí, že důvodem k reklamaci nemůže být to, že poskytnutá služba neodpovídá vašemu subjektivnímu očekávání.

4.3. Reklamaci našich služeb zašlete na e-mail: info@partysluffy.cz

4.4. Z reklamace musí být zřejmé zejména: kdo reklamaci podává (celé jméno, adresa trvalého bydliště), komu je reklamace určena, předmět reklamace, čeho se reklamující domáhá, datum podání reklamace).

4.5. Reklamaci vyhodnotíme nejpozději do 30 kalendářních dnů.

5. Odpovědnost

5.1. Dodavatel nezodpovídá za chování a následky chování účastníků akce, na které bude uskutečněna objednaná služba.

5.2. Dodavatel nepřebírá povinnost spojenou s dohledem nad dětmi. Při vykonávání služby musí být vždy přítomna zodpovědná osoba starší 18 let, která za ně plně zodpovídá po celou dobu vystoupení. Za případné úrazy dětí způsobené jejich nebezpečným chováním plně zodpovídá doprovázející osoba. Vedení společnosti nemůže nést zodpovědnost za tyto úrazy.



6. Ochrana osobních údajů

6.1. Uzavřením smlouvy udělujete souhlas provozovateli: Lenka Ducháčková (dále jen "správce"), adresa sídla: Orelská 611/16, 101 00, Praha 10 - Vršovice, IČO: 22426523, aby ve smyslu zákona č.101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů (dále jen "zákon o ochraně osobních údajů") zpracovávala tyto osobní údaje:

  • e-mail

  • jméno

  • příjmení

  • fakturační adresa

  • telefon

6.2. Osobní údaje je nutné zpracovat za účelem zpracovávání objednávky. Tyto údaje budou zpracovány po dobu 3 let.

6.3. Souhlas lze vzít kdykoliv zpět, a to například zasláním emailu na: info@partysluffy.cz nebo dopisu na kontaktní údaje správce. 

6.4. Vezměte, prosíme, na vědomí, že podle zákona o ochraně osobních údajů máte právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět

  • požadovat po nás informaci, jaké vaše osobní údaje zpracováváme

  • požadovat po nás vysvětlení ohledně zpracování osobních údajů

  • vyžádat si u nás přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit

  • požadovat po nás výmaz těchto osobních údajů

  • v případě pochybností o dodržování povinností souvisejících se zpracováním osobních údajů obrátit se na nás nebo na Úřad pro ochranu osobních údajů

6.5. Během poskytování služeb mohou být pořizovány fotografie a audiovizuální záznamy zachycující účastníky, které mohou být následně užívány pro naši prezentaci. Za pořizování a užívání takových fotografií a audiovizuálních záznamů nenáleží účastníkům jakákoliv odměna ani jiná náhrada. Pokud si nepřejete být vy nebo vaše děti během poskytování služeb zachyceni na fotografii nebo audiovizuálním záznamu, sdělte nám to prosím, jakkoliv, nejpozději v momentu začátku poskytování služeb. 

6.6. V průběhu realizace služeb můžete natáčet i fotit. Jakékoliv fotografie a audiovizuální záznamy můžete používat výhradně pro osobní účely.

6.7. Správce je oprávněný tato Pravidla kdykoliv změnit. Novou verzi Pravidel je povinný zveřejnit na své webové stránce.

7. Závěrečná ustanovení

7.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost dne 6.1.2025.

7.2. Dodavatel si v souladu s § 1752 zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem, v platném znění vyhrazuje právo tyto Všeobecné obchodní podmínky v přiměřeném rozsahu jednostranně měnit, o čemž je dodavatel povinen nejpozději do 14 dnů ode dne účinnosti takové změny objednatele informovat formou e-mailu. Změna obchodních podmínek zakládá právo objednatele smlouvu mezi stranami vypovědět ve lhůtě 14 dnů od doručení informace o jednostranné změně Všeobecných obchodních podmínek. Výpověď je účinná ode dne doručení výpovědi dodavateli. Pokud nevyužijete tuto dobu práva smlouvu vypovědět, má se za to, že s novým zněním obchodních podmínek souhlasíte.